Zbliża się wiosna, pora zatroszczyć się o własną formę, by nie wstydzić się założyć krótsze spodenki

Kiedy na dworze robi się coraz milej, zaczynamy mocniej zwracać uwagę na swą sylwetkę. Niestety w wielu przypadkach dostrzegamy, że tu i ówdzie zrobiło się więcej tłuszczyku, spodnie ciężej się zapinają, a i waga potwierdza nasze smutne przypuszczenia, iż ponownie po zimie przybyło nam kilka kilogramów. Trzeba jak najszybciej wziąć się za siebie, by bez wstydu ubrać krótsze spodenki oraz cieszyć się doskonałą formą. Jakie ćwiczenia będą dla nas odpowiednie?


orbitrek
Napisał: JBLM MWR
Na podstawie: http://www.flickr.com
Tak naprawdę każda aktywność bez wątpienia zagwarantuje pożądane rezultaty. Jeżeli już od dłuższego czasu nic nie robiliśmy, można nabyć kijki do nordic walking. Pozwalają one na utratę zbędnych kilogramów bez wylewania z siebie potów. Starczy każdego dnia przemaszerować chociaż godzinę, ponieważ dzięki zaangażowaniu ramion w chodzenie spalamy dużo więcej kalorii niźli w trakcie zwyczajnego spaceru. Nordic walking nie jest obciążeniem stawów, toteż nie możesz wykręcać się kłopotami z kolanami. Jeśli potrzebujesz większych emocji w czasie ćwiczeń, można wybrać wrotki. To świetny sport dla ludzi lubiących radosną zabawę i szybką jazdę. Wrotki są dużo bezpieczniejsze aniżeli rolki, a spalają tak samo wiele kalorii. Jeżeli nie chodzenie lub jazda na rowerze, możemy chodzić na siłownię. Tam wyszukamy sporo sprzętów, na których można ćwiczyć spalając kalorie bądź budując masę mięśniową. Warto jest z początku ćwiczyć z trenerem, który wybierze dla nas doskonały zestaw ćwiczeń.

Sprawdź bez zwlekania wpis spod linku (http://scootive.pl/hulajnoga-czesci/148-griptape), ponieważ prawdopodobnie zdziwi Cię to, jak niezwykle fascynujące treści w tamtym miejscu się znajdują!

Taki szczegółowo zaplanowany trening szybciej zagwarantuje efekty, których się spodziewaliśmy, a o to właśnie nam chodzi, gdyż lato coraz bliżej. Szukaj sprzętu dla siebie na: zobacz na


bosu
Napisał: Clay Manley
Na podstawie: http://www.flickr.com
Najważniejsze to nie przekładać ćwiczeń na kolejny dzień, lecz z miejsca wziąć się za siebie, albowiem jedynie duża motywacja pozwoli nam zrealizować zamierzone cele. Jeśli trudno jest nam wsiąść na rower czy pójść na siłownię oraz wziąć się za orbitrek, zaangażujmy w nasze zamierzenia partnera bądź koleżankę. We dwójkę będzie dużo raźniej i także ćwiczenia na bosu będą mniej męczące, a do tego zawsze będziemy mieć kogoś, kto ściągnie nas z fotela, kiedy ogarnie nas całkowite lenistwo, jakiego sami nie będziemy umieli przemóc.

Każdy odsyłacz do artykułu wiedzie jedynie do cennych witryn, na których przeczytać możesz o ważnych zdarzeniach. Nie zwlekaj, jedynie kliknij w ten link!

Idealny sprzęt dla ciebie:

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-08-03 14:37:11
Tagi: rower, ćwiczenia, efekty, mięśnie